Followers--->thax follow

Tuesday, May 15, 2012

maaf

♥ maafkanlah, walaupun hati TAK MAMPU bertahan..
♥ maafkanlah, walaupun hati terpaksa menanggung KEPERITAN..
♥ maafkanlah, walaupun hati berkata TIDAK..
♥ maafkanlah, walaupun hati ini SELALU disakiti..
♥ maafkanlah, walaupun hati merasa TERPAKSA..
 

memaafkan itu lebih baik daripada berdendam..kerana dendam itu hanya menambah menyakitan hati yang telah disakiti..insyallah dengan memaafkan seseorng itu,hati akan tenang:)


p/s:maafkan diri ini andai ada yang terluka,terguris hati,dri ini hanye insan biasa...tidak sempurna dan banyak lagi yang perlu diperbetulkan.Marilah sama-sama kte menegur kesilapan dengan cara yang baik dan berhemah...janganlah anda mudah melatah andai teguran itu untuk kebaikan,terimalah teguran itu dengan hati yang terbuka..







adab menegur


tolong tegur saya!!!jika anda rasa perlu menegur kesilapan saya..saya ok je ngn teguran anda semua:)

2 comments:

Anonymous said...

saya juga ingin meminta maaf sekiranya saya ada membuat kesilapan pda awak.... maaf yea

Nur Lailatun said...

spo???sye maafkn..:)