Followers--->thax follow

Wednesday, June 22, 2011

Mah@raJa LaWak F!naL : 24 JUN 2011



Maharaja Lawak sudah sampai kemuncaknya.Siapakah yang akan dinobatkan sebagai Maharaja Lawak dalam sejarah?Adakah peserta berkumpulan ataupun peserta solo?

Sebelum ini Maharaja Lawak telah membuat persembahan di luar studio dengan menjelajah 3 buat negeri iaitu Pulau Pinang,Pahang dan yang terakhir di Johor.

Pada 2 lokasi jelajah sebelum ini tiada penyingkiran diumumkan,dan akhirnya di lokasi jelajah terakhir iaitu Johor Bahru,2 peserta disingkirkan iaitu kumpulan Jambu dan R2,tetapi kumpulan Jambu bernasib baik kerana diberi imuniti oleh pihak Juri,sekaligus memberi peluang kepada mereka untuk beraksi di gelangang akhir Maharaja Lawak.

Kini tinggal 4 perserta Maharaja Lawak yang akan beraksi di final dan merebut jumlah hadiah wang tunai.Juara akan membawa pulang RM300 ribu,Naib Juara RM200 ribu manakala tempat ketiga bernilai RM100 ribu.

Opss..terlupa nak bagi tahu Venue gelanggang Maharaja Lawak akhir,Final pada 24 Jun ini akan diadakan di Stadium Melawati,Shah Alam.Dengar kata pas-pas masuk adalah terhad,hehehe




suka tgk sepah tmes jadi pengacara semanis kurma(manisnya kurma ini)
pesembahan mereka amat menghiburkn
first cam biasa pantun mesti ade spt rancangan tersebut
di ikuti gaya semput
hahahaaaaaa..ak gelak besar


jozan the best!!!!ada chemistry jozan ngn Linda onn 

x sabar nk tengok spe yg menang MAHARAJA LAWAK~


Read more